Intrebari Frecvente & Cum comand?

COMENZI

Cum plasez o comanda pe site?

Cat timp dureaza o colectie?

Fiecare colectie de produse noi lansate de Chic Diva are o durata limitata, de obicei de 10 zile. Nu uita ca lucram pe principiul „primul venit, primul servit”, asa ca grabeste-te sa iti comanzi produsul care iti place pentru ca acesta se epuizeaza repede.

Cum aflu daca produsul pe care doresc sa-l comand mi se potriveste ca marime?

Apasand butonul „Tabel de Msuri” de pe pagina fiecarui produs, vei gasi un tabel cu marimi. Daca ai intrebari suplimentare te asteptam sa ne contactezi folosind chatul din partea dreapta jos a ecranului.

Pot comanda un produs si prin telefon?

Sigur ca da. Nu trebuie decat sa apelezi 0770 199 766 si un operator va prelua comanda ta telefonic.

Pot anula o comanda?

Poti anula comanda direct din contul tau de pe site. Intri”Contul meu” sectiunea „Comenzi” si apasa butonul „Vizualizeaza”. In partea de jos a paginii de comanda vei gasi optiunea de „Anulare comanda” .

Pentru a evita procesarea si expedierea, te rugam sa anulezi comanda in maximum 24 de ore de la plasarea acesteia.

Pot comanda si din afara tarii?

Sigur ca da. La plasarea comenzii specifica adresa de livrare dinafara tarii, iar la contactarea ta pentru livrarea comenzii un operator te va instiinta de costul de transport pe care va trebui sa-l achiti pe langa valoarea comenzii plasate.

 

COSTURI SI LIVRARE

Cum se face livrarea?

Livrarea se face doar prin curierat rapid prin Fancourier sau GLS.

Cat costa livrarea?

In mod normal livrarea costa intre 15-18 lei pentru coletele pana in 1kg, iar la fiecare kilogram in plus se adauga 1,2 lei la costul transportului.

In cat timp imi vor fi livrate produsele pe care le-am comandat?

In functie de disponibilitatea acestora, durata de livrare poate varia de la o zi pana la 11 zile. Pe pagina fiecarui produs este trecut intervalul aproximativ de livrare. Livrarea se face prin curierat rapid iar in momentul in care comanda este expediata vei primi o notificare automata pe adresa ta de e-mail.

Ce se intampla daca nu sunt la domiciliu in ziua livrarii?

Sfatul nostru este sa alegi pentru livrare adresa de la locul de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu esti in mod normal acasa. Daca, indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu esti disponibil atunci cand soseste coletul, vei primi un sms in dimineata livrarii prin care ti se va aduce la cunostinta incercarea de livrare. Vei putea astfel sa contactezi curierul si sa-i soliciti o livrare ulterioara.

 

CONTUL MEU

Cum imi pot modifica datele personale?

Intra pe pagina Informatii cont din sectiunea Contul meu. Aici iti poti actualiza numele, prenumele si adresa de email. De asemenea, de aici iti poti modifica parola.

Ce trebuie sa fac ca sa nu mai primesc alerte pe email?

Intra pe pagina Newslettere din sectiunea Contul meu. Aici poti modifica optiunile tale pentru newsletterele si alertele pe care vrei sa le primesti pe email.