Politica de Retur

Poti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Poti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire cu alt produs de aceeasi valoare sau valoare mai mare (cu plata diferentei) sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).

 

Produs defect. Inainte de expediere, produsele ChicDiva trec prin mai multe filtre de verificare insa este posibil ca mici defecte sa scape neobservate. Te asiguram ca ne dorim sa scurtam cat mai mult procesul de recuperare a banilor pentru un produs defect sau sa il inlocuim cu un produs corespunzator in cazul in care acesta exista in stoc. Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici comanda si produsul care prezinta defect.

 

Produs cu masura gresita. Ai primit o alta masura decat cea comandata de catre tine. Iti stam la dispozitie pentru a solutiona acesta problema. Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici comanda si produsul si iti vom schimba produsul cu masura corespunzatoare.

Ai la dispozitie 14 zile din momentul primirii coletului in care poti sa returnezi produsele, termenul neincluzand si timpul de tranzit catre ChicDiva.

 

Cum SCHIMB produsul?

Daca totusi este cazul de schimbare a marimii unui produs, iata mai jos

Politica noastra de Schimb:

 

Putem sa-ti schimbam marimea la produs fara problema sau sa-ti oferim alt produs in schimb (tu alegi ce iti doresti). Urmeazapasii de mai jos pe care ii gasesti si pe siteul nostru aici: http://chic-diva.ro/formular-de-retur-schimb/

 

PASUL 1: Anunta-ne telefonic, pe email, pe chatul site-ului sau pe Facebook de faptul ca doresti schimbarea unui produs si ce anume (masura mai mica/mare sau alte produse) – vom trimite la tine un curier Fancurier sau GLS sa ridice produsul.

 

PASUL 2: Ambaleaza corespunzator produsele pe care doresti sa le schimbi in cutia pe care o primesti din partea Chic Diva si ataseaza in cutie numele, telefonul si adresa pe care le-ai folosit cand ai comandat + o foaie pe care scrii ce anume doresti sa schimbam.

 

PASUL 3: ATENTIE te rugam sa nu deteriorezi cutia si sa nu lipesti nimic pe ea! O poti ambala intr-o punga de casa/supermarket pe care poti lipi apoi AWB-ul primit de la curier. Din pacate coletele cu produse deteriorate, purtate sau cu urme de parfum sau cosmetice vor fi refuzate. De asemenea coletele cu ambalaje, etichete sau cutii deteriorate sau pe care au fost lipite alte hartii va trebui sa le refuzam! Ne rezervam dreptul sa iti acceptam coletul dar in cazul in care acesta este deteriorat sa aplicam o taxa de 5 lei contravaloarea costului ambalajului.

 

PASUL 4: Completeaza fisa de trimitere pe care ti-o da curierul FARA RAMBURS catre adresa ChicDiva, Str Arcului Nr.16, Et 1 Ap4, sector 2 Bucuresti. Asta inseamna sa nu ne ceri bani sau produs la schimb! Orice colet care contine bani sau produse la rubrica ramburs va fi refuzat deoarece noi trebuie sa verificam continutul coletului tau inainte de a-l accepta

 

Atentie: Beneficiezi de RETUR/SCHIMB pentru doar 15  lei DOAR DACA NE ANUNTI INAINTE SA TRIMITEM NOI CURIERUL LA TINE SA RIDICE PRODUSUL!  Altfel pot exista costuri de transport neprevazute care pot ajunge si la 50 lei!

ATENTIE: Taxa de urgenta este un serviciu special, oferit de ChicDiva, a carui valoare nu va fi rambursata clientului in cazul unui retur, decat daca produsul a fost preluat de curier dupa data la care s-a cazut de comun acord cu clientul.

Pentru orice PERSONALIZARE (lungime ±) se percepe o taxa de 25lei/operatiune.

 

Iti recomandam pentru a micsora sau personaliza produsul primit sa mergi cu el la un croitor si pentru 10lei te va ajuta sa il adapteze conformatiei tale.

 

Cum returnez produsul si imi primesc banii inapoi?

 

PASUL 1: Anunta-ne telefonic, pe email, pe chatul site-ului sau pe Facebook de faptul ca doresti returnarea unui produs si ce anume (masura mai mica/mare sau alte produse) – vom trimite la tine un curier Fancurier sau GLS sa ridice produsul.

 

Pasul 2: Plaseaza in colet o foaie cu Numarul Comenzii, Numele Tau, Produsul Comanda, Contul bancar (cu nume titular, cnp titular si contul IBAN) unde doresti sa iti livram contravaloarea produsului comandat.

 

Pasul 3: ATENTIE te rugam sa nu deteriorezi cutia si sa nu lipesti nimic pe ea! O poti ambala intr-o punga de casa/supermarket pe care poti lipi apoi AWB-ul primit de la curier. Din pacate coletele cu produse deteriorate, purtate sau cu urme de parfum sau cosmetice vor fi refuzate. De asemenea coletele cu ambalaje, etichete sau cutii deteriorate sau pe care au fost lipite alte hartii va trebui sa le refuzam!

 

Ne rezervam dreptul sa iti acceptam coletul dar in cazul in care acesta este deteriorat sa aplicam o taxa de 5 lei contravaloarea costului ambalajului.

 

Pasul 4: Completeaza fisa de trimitere pe care ti-o da curierul FARA RAMBURS catre adresa ChicDiva, Str Arcului Nr.16, Et 1 Ap4, sector 2 Bucuresti. Asta inseamna sa nu ne ceri bani sau produs la schimb! Orice colet care contine bani sau produse la rubrica ramburs va fi refuzat deoarece noi trebuie sa verificam continutul coletului tau inainte de a-l accepta.
Atentie: Beneficiezi de RETUR/SCHIMB pentru doar 15  lei DOAR DACA NE ANUNTI INAINTE SA TRIMITEM NOI CURIERUL LA TINE SA RIDICE PRODUSUL!  Altfel pot exista costuri de transport neprevazute care pot ajunge si la 50 lei!

ATENTIE: Taxa de urgenta este un serviciu special, oferit de ChicDiva, a carui valoare nu va fi rambursata clientului in cazul unui retur, decat daca produsul a fost preluat de curier dupa data la care s-a cazut de comun acord cu clientul.


Suma reprezentand contravaloarea produsului iti va fi rambursata in cont in termen de 14 zile de la primirea coletului. Termenul nu include si timpul de tranzit si transfer al banilor din banca cu care lucram in banca la care ai cont.